Jump to content

LEKA SÄKERT

Recommended Posts

Posted

SSC, PRICK, RACK, eller något annat - vilket är ditt sätt att garantera säkerhet och ta hand om dina lekkamrater? ⛑️

• 4 weeks later...
Ni****
Posted
SSC och bra och tillräckligt kommunikation!!
Hellre vara övertydlig än otydlig.
  • 4 months later...
Posted
• RACK anser jag vara både realistiskt att kunna förhålla sig till och enkelt nog att följa i alla lägen. Mitt val.

• SSC har jag svårt att ta till mig. Det vi ägnar oss åt är i grunden förenat med risker och därför inte möjligt att utöva 100% säkert.
Relevant kunskap avseende aktuell utlevnadsform, samt rutiner för agerande vid avvikelser är regel. Det är kan emellertid aldrig garantera 100% säkerhet⚠️

• PRICK är som koncept utmärkt. För mig personligen har det emellertid för många parametrar. Min utlevnad klassas vanligen som Edge Play. Då är det för mig ett villkor att kunna ha petimeterpressicion och totalt fokus på effekten av min behandling, likväl som mottagens reaktioner, medvetandegrad och välbefinnande.
Ett för omfattande och detaljerat säkerhetsprotokoll riskerar i mitt fall att ge störningar i kraften, koncentrationen och harmonisk anpassning av sessionen till fysiskt och mentalt svar, samt förändringar i omgivningen.
  • Create New...