Jump to content

BRAT ZOMER SCHATTENJACHT


br****

Recommended Posts

Posted

De Schattenjacht 🌹 is voorbij!

En de gelukkige winnaars zijn...🥁🥁🥁  @NeftisTerrassa | @cautiousswitch |  @Bärnhart

Gefeliciteerd! We nemen contact met je op via DM!

Iedereen bedankt voor het meedoen! 🙏

 

______________________________________

De term 'Brat Zomer' werd populair nadat de Britse popzangeres Charli XCX haar nieuwe album 'brat' vorige maand uitbracht. 'Brat' is niet alleen een naam, maar een laissez-faire levensstijl. Denk aan zorgeloze rebellie, of gewoon trage dagen doorbrengen in bed met een pakje sigaretten na een rommelige feest. Wat past beter bij deze schatzoektocht dan toegang winnen tot onze beruchte BDSM Training School cursus "Brats: A Deliciously Defiant Way to Play"?

Zo werkt het:
▫️ Elke dag van 12 augustus tot 4 september ontdek je een nieuw icoon ergens in het FET-universum.

▫️ Je hebt tijd tot 4 september om ze allemaal te vinden! Winnaars worden de volgende dag om 16:00 (Centrale Europese Tijd) bekendgemaakt!

▫️ Zodra je de iconen hebt gevonden, klik erop om 30 punten te verdienen, en je icoon komt in je 'Schatkist'.

▫️ Vind aanwijzingen en deel je eigen hints met andere deelnemers in het Schatzoektocht Forum. Maar zoals altijd... geen spoilers, alsjeblieft!

▫️ Ook, wij zijn een groep die van delen houdt – geef iconen weg aan deelnemers die er nog geen hebben gevonden. En maak je geen zorgen, als je een icoon hebt weggegeven, kun je het (en de punten) weer verzamelen.

Hoe win ik de Schatzoektocht?

We zoeken niet alleen naar degenen die alle iconen verzamelen – de winnaars zijn altijd de spelers die het actiefst zijn in het geven van aanwijzingen aan andere deelnemers EN het weggeven van iconen aan anderen.

Klaar... Start... Go!





 

Posted
Waar kan ik ze vinden? Ik heb overal gekeken…
Posted
@jdbuur79 dank je. Geen idee van dit spel
Posted
Waar kan ik die van vandaag vinden?!
Posted
woensdag om 09:27, JDBuur79 said:
Waar kan ik die van vandaag vinden?!

Via de webbrowser naar de site en in de kink academie forum kan je per dag de aanwijzingen vinden 😉

Posted
Dank je Fabrizio inmiddels heb ik ze allemaal gevonden
×
×
  • Create New...